Thursday, June 1, 2017

Jepiii! Sündinud on Ilse Josefin!

Täna hommikul kell 08:07 nägi esmakordselt ilmavalgust väikene tüdruk nimega Ilse Josefin. Me oleme teda kaua aega oodanud ja nüüd on ta siin. Kallis Greta oli taaskord ülitubli ja ma olen nii rõõmus, et nad saavad haiglas tasapisi kosuda.

Wilma on juba nii suur (saab sügisel 10), et ei läinud kooli, vaid hoidis teisi lapsi ja teised jällegi võtsid end nii kokku, et koristasid kodu uuesti ära, mis oli vahepeal segi läinud. Olen rõõmus, et mul on ka superämm, kes meile Soomest külla tuli ja sel viimasel strateegilisel nädalal taaskord õla alla pani.

Pean mainima ka seda, et viienda tütre sünd lööb mänguvälja uuesti segamini ja ma hästi ei adu seda uut ja tulevast peredünaamikat. Neli tüdrukut moodustas varasemalt terviku, aga nüüd tuleb avastada seda viiendat ja aru saada, kes ta selline on (armas on ta kahtlemata, sedand küll). Samuti peab mõtlema bussi ostmisele jne, aga praegu võtan rahulikult, sest ka järgmised 9 päeva võtan suurima heameelega isapuhkusena vabaks.

Aitäh kõigile, kes on meile ikka kaasa elanud ja ka eestpalveid teinud. Olete meile suureks õnnistuseks ja loodame, et saame ka teile sedasama olla!

No comments:

Post a Comment